Thursday, February 24, 2011

Isu Kenaikan Gaji & BTN

Assalamualaikum..

Lama saya tak update blog... bukan apa busy skit dengan tugasan dan menjaga anak... Sekarang pula tgh nak mulakan PEKA...

Sebelum ni rasanya anda semua telah pun membaca entri saya mengenai isu kenaikan gaji & sijil BTN....

Iaitu, untuk naik ke P2 atau P3, memerlukan sijil BTN..

Hari ini saya telah membuat panggilan ke KPPK @ NUTP untuk bertanya mengenai perkara ini. Pegawai yang menjaga bahagian ini, telah menjawab permasalahan saya..

Baiklah.... saya dimaklumkan bahawa kenaikan P1 ke P2 atau P2 ke P3, tidak memerlukan sijil BTN... kecuali jika lantikan saya selepas 1 Januari 2005 atau saya belum lagi menerima pengesahan dalam jawatan...

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut..sila hubungi KPPK dimana anda mendaftar sebagai ahli...

0 comments: